Första dagen på jobbet

Idag gick jag upp kvart i 8. Då skulle flickorna göras iordning för att gå till simskolan. Fabia var med för att hjälpa till, vi tog deras lilla el-bil till badhuset. Tur att flickornas ben är korta, annars skulle jag aldrig få plats i den där bilen, kan inte direkt sitta rkat så man får kryp ihop rätt mycket för att kunna få plats. Hur som helst, så efter simskolan så åkte vi till the tate, för att titta på målningar och fika, och även ett träd gjort av enbart kastruller, eller andra prylar i metall man har i köket. Sen pysslade vi lite och gjorde fjärliar och blommor. Engelskan går väl helt okej idag också, jag försöker att prata på även fast jag inte känner mig alltför säker. Men det vänder säker snart, övning ger färdighet har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0