Första skoldagen

Kan ju inte påstå att det är speciellt jättemycket att syssla med här, just nu idag jobbar jag mellan 7-8 men är ledig till 17. Så har väl inte sådär jättemycket för mig. Sitter och räknar pengar, som vanligt, för att få allting att kunna gå ihop. Men om jag är riktigt duktig så tror jag att det kommer kunna gå bra för mig. Jag ska ge järnet. Funderar på att åka hem om typ 4 veckor. Ska ändå hem till mammas ordination, så har väl inte råd att åka tillbaka heller. Men jag stannar nog hemma då, så får jag lite ledigt också. Jag hoppas att jag kommer in på nån högskola till hösten också! hursomhelst. Mycket prat om ingenting.
 
Igår så åkte jag till Marble Arch till Elin och gick en promenad från Marble arch till Victoria till Piccadilly. Så nu har jag iallafall mycket bättre koll på allting, eftersom jag också tog bussen och fick lite hum om vilket håll allting ligger. Vi köpte kakor och gick runt och snackade i typ 2-3 timmar.. Sen fick jag klara mig hem själv. vilket gick ypperligt, den här gången..... Känner att det här en för elak stad för mig.

Nu ska jag iväg till clapham och för att träffa två svenska aupairer. känner mig rätt lam just nu. Kan ju hända att det är för att det inte blev alltför mycket sömn inatt, även om sömnen var god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0