GRATTIS MAMMA

Mamma har fått sitt jobb idag, jag är så glad!! Hon blir nu ordinerad, känns toppen!
Har pratat med min syster hela morgonen, hon ska hjälpa mig med försäkring och sånt, tack för det!
Håller på med en riktig funderare idag, det går väl sådär kan man säga, men kommer närmare mitt beslut i alla fall.
Ska gå ut och gå en sväng nu tänkte jag, köpa lite nästan svenskt haribo godis. Sen ska jag inte göra nånting hade jag tänkt. Men allting löser sig. Idag skiner solen, och familjen har gått ut. Jag vågade mig ner och ta mackor. Hoppas de inte misstycker alltför mycket.
Jag har en konstig känsla i mig när jag är här, vet inte vad det är. Tänkte gå till kyrkan i veckan också, och hoppas på att det är bra där.

Depressiva episoder och maniska perioder Vissa klarar sig utan extas
Andra springer fatt och blir nervösa och får spatt, om inte livet är ett kul kalas
Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad Inget äventyr att leva på KAS
Du måste sänka dina krav, eller vinna på trav, om du ska komma i fas
Lyckan kommer, lyckan går, och det är långt till nästa vår
Nu faller löven över Stångåstan
Nu sitter alla på kafé och snackar skit och dricker te, av gammal slentrian
Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad Hon har börjat på en ny roman
Det är morgon snart igen, lycka till kära vän, skriv om drömmar hjärter dam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0