In London!

Igår kom jag fram till London! Var faktiskt inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Alex, pappan hämtade upp mig på flygplatsen, som tur var. Sen åkte vi hem och träffade Fabia och barnen. Engelskan känns väl sådär precis i början, men känns bättre idag än igår iallafall. Igår så mötte jag upp en annan aupair här som heter Elin, vi möttes vid oxford circus, sen gick vi runt och snackade och kollade stan. Sen drog vi ut till henne i Ealing brodway, sov över där, eftersom min familj inte ville att jag skulle gå hem så sent, när jag inte hittar.

Så idag har jag varit runt och kollar lite i affärer med Elin, hittade en jättegullig klänning som jag köpte. Vi gick iväg och käkade sen njöt vi av solen i parken. Sen åkte jag vidare till Victoria, där en annan Elin bor, vi strövade runt i Hyde Park i några timmar. Det har varit en jättehärlig kväll, varmt och skönt. Sen letade vi på bussen hem, och efter lite om och men så tog jag mig iallfall hem! En bra start har det varit i alla fall. Imorgon ska jag vara med Fabia och barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0