Kings Road

Inatt var det inte mycket sova, kunde inte sova på kvällen, sen mitt i natten så vaknar bägge flickorna och skriker och har sig. Lagom kul, så båda var otroligt trötta idag, vilket innebar en väldigt gnällig bråkig och stökig dag. Men jag fick ta hand om flickorna själv idag när Fabia var och handlade. Var rädd att de skulle börja bråka och skrika, för då vet jag inte riktigt hur jag skulle bete mig. Anyway de skötte sig jättebra, vart ett gnäll bara, men jag sa till dem att vara lugna sådet ordnade sig snabbt. Sen plockade de fram ritsakerna så vi satt på golvet i köket och ritade. Bee gjorde en lista på vilka som fick gå in i köket och vilka som inte fick, jag bee och annie var de ända som fick gå in. Tur jag hade. Så det kändes kul iallafall. Sen så har det väl inte hänt sådär jättemycket idag, har vart fint väder ute, jag gick och fyllde på min telefon och köpte lite haribo! Imorgon är det några som kommer över för lunch, dem skulle tydligen ha med sig sin aupair, det blir jag lite nervös över faktiskt.
Idag var vi runt och kikade lite på stan, Fabia visade mig Kings Road, och alla designer butiker där, alla de flotta ställena var vi till. Nice, men skulle aldrig våga gå in i en butik där.
Ikväll så lekte flickorna med kartong bitar som de målar sig själva på, och det var jätteroligt tyckte dem. "say this, where is BeeBee and Annie? I must find them so they can see themselves as talking cardboard figures"
Nu vart det bestämt att vi ska ut på fredag! Jag och 4 svenskar till än så länge, känns toppen att få träffa lite fler svenskar!:)
Har äntligen fått tag på någon där hemma! Pratade med far min idag. Jag skulle kunna påstå att han är ganska bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0