Notting Hill

Igår var jag och Elin till Notting Hill och spanade in läget. En trevlig promenad, och vi fixade att hitta hur bra som helst. Bra gjort. Idag har jag suttit i solen lite grand. Det var rätt skönt idag också, sen var jag i parken med Annie, medans Fabia hämtade Bee, trodde det skulle gå fort, där bedrog jag mig. Frågade senare om Bees skola låg långt därifrån, nej bara knappt 10 minuter, vad gör hon borta i 50 minuter då!? waha.

Nu sitter jag och kollar på flygbiljetter hem, och funderar på vilket plan jag ska ta..
Det är nått skandinaviskt party på en club som heter Tiger Tiger imorgon, men jag känner inte alls att jag vill gå dock plus att jag inte vill ta mig råd till det tror jag.

Idag vart jag så irriterad på barnen, jag tycker man uppfostrar barnen helt fel! Det är ju inte en siffra rätt, nästan. Usch jag orkar inte med dem ibland...ofta. Haha, som tur är kommer jag inte vilja ha barn på många många år iallafall.

Nä nu ska jag gå ner och kolla om någon är hemma, eller om man kan ta sig nått å äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0