Riktig SkitDag

Usch jag vet inte om jag ens orkar skriva om igår. Allting var jobbigt idag. Men just nu så mår jag mycket bättre, jag kan skaffa mig en ny telefon, det är bara pengar. Jag tjänar ju faktiskt pengar nu. Jag är tillräckligt duktig för att få betalt för det jag gör. Det kändes nästan som lite för mycket när jag fick min lön idag, som "ska jag verkligen få alla dem pengarna för detta?" Men det är en cool känsla, jag gillar det. Ska hem och skaffa mig ett riktigt jobb en vacker dag hade jag tänkt.
Idag är det tur att jag inte tror på karma, för jag vet inte vad jag gör ibland för att förtjäna vissa saker. Men det går inte bra alla dagar, och tur är väl det.
Känner mig vid ganska gott mod, som pappa sa. Det är mycket som kan köpas för pengar, det är mycket som egentligen inte alls spelar sån stor roll, faktiskt.

Nu ska ni få se en bild på det som jag älskar mest i hela vida världen
Så visst har jag haft en väldig tur också!


Jag vill inte att min älskade syster ska bo så långt borta..saknar dig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0