The bird peek window

Har varit trött idag, men har väl gjort det jag skulle idag, vi var till simskolan igen, det gick bra som tur var. Sen åkte vi hem till någon familj nånstans, kände mest att jag bara hände med, där var bee's kompis i alla fall. Så där lekte barnen och hade det bra. Fick dock ont i magen igen idag, men det har gått över nu skönt nog. Fick nån liten treat av Fabia också, för magen. Sen så var jag barnvakt idag för båda, vilket gick bättre än väntat, jag läste halva pettson boken! Jag är nästan stolt över mig själv. Sen så lekte vi vid The bird peek window, där vi sitter och kollar efter fåglar, det är antingen en and eller en kolobri enligt flickorna. Sen så kom dom in till mig i mitt rum och kollade på tv med mig i sängen. Sen så satt vi och sjöng olika sånger, och spelade in lite också, det var mysigt. Så la sig den äldsta dottern huvudet i knät på mig, vart lite förvånad faktiskt, hon är mycket mer reserverad än Annie.
Båda flickorna var jätteglada ikväll, vilket kändes jättebra. Sen var det läggdags, Annie kastade sig i armarna på mig och gav mig en godnatt kram och fick även en kram av Bee, och JA! det gör mig glad.
Nu sitter jag här och känner mig ganska trött och slut, imorgon ska jag ut med några flickor, som tur var hade Fabia ingenting emot det :)

Sitter och fryser lite här, fast jag har 2 koftor på mig, så tänkte gå och ta ett bad nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0