The lavender park

På eftermiddagen var vi ute i parken, dem kallar den för the lavender park. Där roade ungarna sig själva en sväng under en buske. Bee tyckte att jag skulle ha ett armband, eftersom hon hade fått en krans. Så hon plockade lite blommor och så fick jag den här fina.


Fick även tillfälle att dela ut mina presenter från Sverige, pippi, pettson och sweden, the forest kingdom. Det var populärt, så godnattsagan ikväll var Pippi Longstocking. Idag så la sig annie i knät på mig när vi lyssnade på sagan, så gullig! Sen gick det tillomed bra för henne att jag sa godnatt till henne och la henne utan att mamman ens kom in. Det var inte alls nån dum känsla.
Imorgon, ny dag - nya äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0